APA (7th ed.) Citation

García, D., Montenegro, M. a. 1., Astaíza, F. a. 1., Martín, C. a. 1., & Universida Central 17694. (2012). El campo publicitario colombiano = advertising Colombian field: Between imaginaries and objective conditions : entre los imaginarios y las condiciones objetivas. [Bogotá] : Revista Nómadas Universidad Central.

Chicago Style (17th ed.) Citation

García, David, Mauricio autor 17702 Montenegro, Fernando autor 17703 Astaíza, Carlos autor 17704 Martín, and Universida Central 17694. El Campo Publicitario Colombiano = Advertising Colombian Field: Between Imaginaries and Objective Conditions : Entre Los Imaginarios Y Las Condiciones Objetivas. [Bogotá] : Revista Nómadas Universidad Central, 2012.

MLA (8th ed.) Citation

García, David, et al. El Campo Publicitario Colombiano = Advertising Colombian Field: Between Imaginaries and Objective Conditions : Entre Los Imaginarios Y Las Condiciones Objetivas. [Bogotá] : Revista Nómadas Universidad Central, 2012.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.